torstai 9. maaliskuuta 2017

Pikkutytön päiväkirja 1v!



Tänään siitä on kulunut vuosi kun blogini ilmestyi osaksi netin ihmeellistä maailmaa, ensimmäisen tekstini julkaisin tasan vuosi takaperin. Olin jo muutamia vuosia lämmitellyt ajatusta omasta blogista, mutta aikaisemmin se ei kehittynyt ajatuksista teoiksi, kunnes sitten vuosi takaperin otin sen ratkaisevan askeleen. Se oli oikeastaan hyppy tuntemattomaan.

"Ajatus blogin perustamisesta syntyi jo vuosia sitten. Silloin en uskaltanut. Nyt kuitenkin ajatus oli jo voimakkaampana ja pelko jäi pienemmäksi tunnetilaksi. Halusin jonkun kanavan mihin jakaa hömpötyksiäni. Tähän mennessä olen jakanut niitä omassa facebookissani kuvaan supistettuna ja voimakkaasti suodatettuna. Tuntui vain, että facebook ei ole oikea paikka, joten here i come blogging!" -pätkä ensimmäisestä blogi-tekstistäni

Olen kaikin puolin tyytyväinen siihen, että lähdin kokeilemaan bloggaamista, tästä on vuodessa tullut jo osa minua. Muutenkin ensimmäisen blogitekstini ajatus omasta hömpötys -kanavasta on toteutunut juuri sellaisena kuin alunperin halusinkin. Tämä on juuri minun näköiseni blogi, hetkeäkään en kadu.

Vuoteen on mahtunut paljon: paljon erilaisia tukkajuttuja, sisustusta, ompelu harrastuksen uudelleen herääminen, monenmoista projektia ja paljon omaa hömpötystäni. Niistä on ensimmäinen blogi vuoteni tehty. Reippaat 100 blogitekstiä ja 11 000 sivun katselua jälkeenpäin kiitän teitä ihanat lukijat, on palkitsevaa nähdä, että jotkut kiinnostuvat kirjoituksistani. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!


P.S. Paljon onnea Pikkutytön päiväkirja!
 
-Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti