sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Tylliunelmia


Kevät (ja kesä) fiilis on vieny minut ihan mukanaan, tuo ihana aika vuodesta jolloin minulla ei pysy housut jalassa. Ja jos joku nyt uskalsi ajatella äskeisen likaisesti, niin hyi hävetköön! Olen aina ollut kesä ihminen, rakasta valoa, lämpöä ja jopa kuumuutta. Kesä on mulle sellainen mekkojen ja hameiden aikakausi, muina vuodenaikoina olen turhan vilukissa niihin.

Viime kesäinen fiilistely kuva

Kuten aikaisemmassa postauksessa mainitsinkin, niin nyt on tullut päivitettyä mekko ja hame valikoimaani. Mekoissa tosin tällä hetkellä vain yksi uutuus, koska toinen tilaamani mekko oli tullessaan väärän kokoinen ja vaihtoon lähti, nyt odottelenkin uutta tilalle. Hameissa puolestaan on jo kaksi tulokasta by minä. Jotenkin tuntuu, että tämä ompelu alkaa vähän jo riistäytymään käsistä, kun selailen illat pitkät kangas kauppoja. Löytynyt jo niin paljon hyviä kangas ehdokkaita, että valinnan vaikeus alkaa iskeä.

Uusi ostettu tulokas

Uusi tulokas by minä

Mekko ja hame päivitysten myötä oli "pakko" päivittää tylli valikoimakin. Ennestään minulla oli vain musta tylli, mutta nyt sain aikaiseksi tilattua muitakin vaihtoehtoja. Uusimpina tulokkaina valkoinen ja vaaleanpunainen.


Tällaisia kuulumisia tällä kertaa, katsotaan päästäisiinkö seuraavalla kertaa jo pois sivuraiteilta takaisin blogin pääaiheisiin.

-Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti