torstai 1. kesäkuuta 2017

Kesätukka


Eilen tulin piipahtaneeksi niinkin ihanassa paikassa kuin kampaamossa. Viimeisimmästä tukan leikkuusta oli vierähtänyt jo jonkinmoinen tovi. Viime kerralla kun tukkani oli leikkuun tarpeessa, ryhdyin puuhan omin kätösin, mutta tällä kertaa halusin päästä ylellisyyksiin eli oikealle kampaajalle. Käännyin tässä asiassa luottokampaajani puoleen, mitä sitä parasta vaihtamaankaan.


Tiistai iltana minulle syttyi ajatus aikaisempaa paljon lyhyemmästä tukasta, tuli sellainen fiilis, että nyt kunnon kesätukkaa kehiin. Ensimmäinen ajatus minulla oli sivuilta ja takaa kokonaan kone lyhyt leikkaus, ihan molemmin puolin päätä. Kun eilen sitten vihdoin pääsin kampaajalle, tuli hän ehdottaneeksi, että josko vedetäänkin vain toinen sivu ja takaa kone lyhyeksi. Mietein, no mikä jottei. Koska minulla on täydellinen luotto kampaajani silmään ja taitoihin, en jäänyt sitä pidemmäksi aikaa miettimään. Ja voihan sitä sitten seuraavalla kerralla kokeilla taas ihan jotain muuta.


Olin hirveän innoissani ja malttamaton koko leikkauksen ajan. Olen jotenkin kummasti alkanut myös nauttimaan siitä, että hiustuppoja vaan lentelee pois päästäni. Hupinsa toki kullakin, mutta kun miettii pitkätukkaista Satua, oli pienenkin tupon menetys kauhun paikka. Ehkä tämä lyhyt hiusmalli on vaikuttanut ajatusmaailmaani. Siinä se tukka sitten lyheni ja lopputuloksesta tuli omaan mieleeni aivan mahtava, kunnon kesätukka, mitä lähdinkin hakemaan. Poistuin kampaamosta kaikin puolin tyytyväisenä kotiin häpelöimään uutta tukkaani.


Nyt saa minun puolestani kesä jo tulla!

P.S. jos tykkää seurata toohotuksiani reaaliajassa, löytää minut nykyään myös instagramista nimellä satu.rinne

-Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti