keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Alkukankeus

Aloitus on aina vaikeaa, hankalaa ja jopa pelottavaa, eikö sitä niin sanota? Tämä on elämäni ihan ensimmäinen blogiteksti, juuri tämä tässä mitä luet.

Ajattelin aloittaa koko jutun kertomalla hieman itsestäni. Olen mielestäni ihan tavallinen nuori nainen, tavallisessa työssä ja elän ihan tavallista elämää. Mikä minussa sitten tekee minut?

1. Olen pieni ja pippurinen, minulla on omat mielipiteeni enkä pelkää tuoda niitä esiin, kuitenkin loukkaamatta muita.
2. Pyrin aina etsimään asioista jotain positiivista, vaikka aina se ei ole helppoa.
3. Olen onnellinen tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, minulla on ihania ihmisiä ympärilläni, minut sopivasti kurissa pitävä mies ja komenteleva kissa.
4. Minulla on tavoitteita ja unelmia, jotka haluan joskus toteuttaa
5. Olen tarkka ja jopa pilkunviilaaja joissain asioissa
6. Malttamattomuus on paheeni
7. Olen totaalisen hurahtanut hiustenlaittoon, värjääminen, leikkaaminen ja kampaukset ovat harrastukseni.
8. Sisustaminen on toinen intohimoni. Ennemmin etsin ja odotan kun tyytyisin kompromissiin.

Ajatus blogin perustamisesta syntyi jo vuosia sitten. Silloin en uskaltanut. Nyt kuitenkin ajatus oli jo voimakkaampana ja pelko jäi pienemmäksi tunnetilaksi. Halusin jonkun kanavan mihin jakaa hömpötyksiäni. Tähän mennessä olen jakanut niitä omassa facebookissani kuvaan supistettuna ja voimakkaasti suodatettuna. Tuntui vain, että facebook ei ole oikea paikka, joten here i come blogging!

-Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti