lauantai 29. heinäkuuta 2017

Ensimmäinen my day kokeilu


Olen viime aikoina ollut hirveän innokas katselemaan Youtubessa kaikenlaisia my day videoita. Luulempa, että se tietynlainen ihmismäisyys ja arkisuus on kiehtonut minua niissä videoissa. Lisäksi itselleni on jäänyt sellainen olo, että näissä jos joissain tulee se sellainen aito persoonallisuus ja minuus erityisen hyvin esille. Näkemistäni videoista inspiroituneena, päätin itsekkin lähteä kokeilemaan miltä tuntuu kuvata omaa päivää ja mitä siitä saa aikaiseksi. Enemmittä höpinöittä, eiköhän mennä itse videon pariin. Tässä vaiheessa vielä varoitan "noniin" -sanan ylikäytöstä.




Sen pituinen oli minun (ja mieheni) keskiviikko päivä. Haluan antaa vielä erityis huomion miehelleni, joka oli kivan tiiviisti mukana tässä minun my day kokeilussani. Ja ennen kaikkea paljastaa sen, että "anoppi tulee käymään" -kohdan musiikki oli mieheni itse soittama. Minulle jäi kaikin puolin tästä video kokeilusta positiivinen maku suuhun. Tämä oli kiva ja erilainen toteuttaa eli omasta mielestäni oikein hyvä kokeilu.

Olisi mukava myös saada teiltä lukijoilta mielipidettä, onko tällainen my day video toppi vai floppi?

-Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti